خبرنامه

خبرنامه


آخرین جمله شما به نامردی در عشق چیست ؟

Posted: 09 May 2013 02:11 AM PDT

آخرین جمله ایی که به عشق نامرد خود می گویید چیست ؟



elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant elephant


uo uo uo uo uo uo


دیگه نمی خوام ببینمت

santa pale albino

عبدالظاهر ادهمی آموزگار فرهیخته و آینده سازان ایرانزمین

Posted: 08 May 2013 10:16 PM PDT

یک آموزگار می تواند با رفتار و گفتارش کشوری را دگرگون سازد . حکیم ارد بزرگ


عبدالظاهر ادهمی آموزگار فرهیخته یکی از دلدادگان عرصه فرهنگ و خرد ایرانی است و عشق به رشد و تعالی این سرزمین در نگاه و زبان او جاریست . امروز عکس هایی از او و آینده سازان این سرزمین بدستم رسید که حکایت از خرد دوستی و عشق به حکمت و اندیشه ایرانی دارد برای این مرد بزرگ و شاگردان عزیزش آرزوی سربلندی هر چه بیشتر می نمایم .

پری ایراندوست (مدیر سایت حکیم ارد بزرگ)





بزرگترین دفاع در برابر دشمنان ، خرد و اندیشه است .
از سخنان ارد بزرگ





بر روی تخته سیاه نوشته شده :
بهترین شیوه آموزش به کودک ، همراه شدن با او در درون داستانهای عبرت انگیز است . « حکیم ارد بزرگ »





شکست بن بست نیست ،
یک پیچ است به سوی پیروزی است .
ارد بزرگ




بزرگترین دفاع در برابر دشمنان ، خرد و اندیشه است .
از سخنان ارد بزرگ





بزرگترین دفاع در برابر دشمنان ، خرد و اندیشه است .
از سخنان ارد بزرگ





عبدالظاهر ادهمی در سایت شخصی اش می گوید :
امروز چهارشنبه هیجدهم اردیبهشت ماه سال نود هجری شمسی است . به رسم سنت هرساله ، در این ایام ، عکس دسته جمعی از همه دانش آموزان گرفتم .

دانش آموزان گلم که توی این عکس هستید ؛ هر وقت که این عکس ها رو می بینید ، امیدوارم تندرست باشید و روزگارتان بر وفق مرادتان باشد . چند تاعکس هم در ادامه مطلب گذاشتم . اونها راهم ببینید.

در دست دانش آموزان جملات پندآموزی است که از "کتاب سرخ "یکی ازحکمای معاصر ایران زمین ، به نام "ارد بزرگ" انتخاب گردیده است. شخصیتی که جملات قصار و عبرت انگیز او ، همه روزه توسط هر کدام از ما ، به دوستان و عزیزانمان ، اس ام اس می شود. همانند جملات منتخبی که از افراد بیگانه مانند : سقراط ،داستایوفسکی ، گاندی ، چارلی چاپلین ، جبران خلیل جبران ، کافکا ، البرکامو ، شکسپیرو... دست به دست می گردد و در ذهن ها مرور می گردد.

بنده اعتقاد دارم ، باید قدر دانشمندان، نخبگان و افرادی که در زمینه های مختلف سیاسی ، علمی ، ادبی ، هنری ، ورزشی و... چهره می شوند و سرآمد هستند ؛ بیشتر بدانیم و تا زمانی که در قید حیات هستند ؛ در جهت معرفی خدمات و اندیشه ها و فعالیت های آنان تلاش کنیم. همانطور که بیگانگان این کار را میکنند . (بررسی کنید ببینید انگلستان به منظور شاخص نمودن دیوید بکهام در جهان چه کارهایی انجام داده و می دهد!)

کم نیستند افرادی که علی رغم خدمات شایانی که به کشور عزیزمان انجام داده و می دهند اما ، نام بلند آنها و خدمات و فعالیتهای شایانشان ، در گیرو دار مسائل روزمره و خبر های حاشیه ای رسانه ها ، کمرنگ شده و کمتر به چشم می خورد.

بعضی وقتها شاهدیم که از جانب مسئولین محترم برای بعضی از عزیزان و نخبگان کشور، مراسم گرامیداشتی برگزار می شود . این حرکات مثبت هرچند خوش حال کننده است ولی بسیار کم می باشد . چرا که نخبگان کشور ما بحمدالله بسیارند...

نکته قابل عرض دیگر اینست که ؛ همه چیز را نباید به دولتی ها و مسئولین واگذار نمود ، بلکه خود مردم نیز باید قدردان پیشکسوتان و نخبگان و سرآمدان جامعه ی خود باشند و برایشان ارزش و احترام قائل باشند . ما عادت داریم وقتی که کسی را از دست می دهیم تازه تعریف و تمجید کردن از او را شروع می کنیم و تازه مردم منوجه می شوند که فلانی عجب آدمی بوده و ما نمی دانستیم. ولی خوب آن موقع چه سود؟ ...بگذریم.بحث کوتاه.


منبع:
http://orodirani.blogsky.com/1392/02/18/post-527/
http://www.khane-2.blogfa.com/post/123

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

خبرنامه

شیلا خداداد (عکس بازیگران سینما و تلویزیون)

حامد کمیلی (عکس بازیگران سینما و تلویزیون)